ARRIBEN ELS REIS!!!

Expectació màxima per rebre els reis d’Orient a Campins. Molts de nosaltres vam anar a rebre’ls i  l’Aina, la Itziar, la Paula i la Èlia, companyes de 6è ens van representar com escola, van pujar al balcó amb ses majestats i van fer el pregó de benvinguda reial.  Els reis Melcior, Gaspar i Baltasar van rebre la clau màgica de l’alcaldessa per entrar a totes les cases del poble i no es van oblidar de passar per l’escola l’Alzinar on han deixat els seus regalets per tots nosaltres.

Els reis saben que som uns apassionats del bosc i necessitàvem equipatge i estris per gaudir al màxim de l’experiència de la natura. També saben que som solidaris i no sempre pensem en regals materials: Valorem  estar contents,  gaudir de la gran oportunitat d’aprendre junts,  i aprendre moltes coses cada dia!!! A través dels nostres projectes hem visualitzat les necessitats del planeta i també hem demanat un món sense guerres,  amb pau i on tots tinguem cura del planeta davant l’amenaça del canvi climàtic.

Els reis diuen convençuts que amb l’esforç de tots nosaltres s’avançarà en una societat més justa on ningú passi gana o hagi de marxar de casa seva. Nosaltres creiem que de mica en mica anirem guanyant consciència ho aconseguirem!!

Des d’aquí el nostre més tendre agraïment als nostres reis mags que mai s’obliden de nosaltres.

Fotografies de l’experiència obrint els regals dels reis.

Alumnes de l’escola l’Alzinar.