ROBOTSENY

Aquest curs, estem realitzant amb els alumnes de Cicle Superior, el projecte del Robotseny. Aquest projecte es porta a terme a nivell comarcal (Baix Montseny) que desenvolupa les competències científiques i creatives dels alumnes tot treballant de forma cooperativa.

Com a eines per treballar aquests aspectes s’ensenya a programar robots i a dissenyar-los.

El projecte es desenvolupa a l’aula i té una posada en escena en forma de torneig al final del curs.

Aquest projecte el realitzen un gran nombre d’escoles del Vallès. El treball consisteix en donar a conèixer la programació amb els robots Lego Mindstrom EV3, que ens ha proporcionat l’Ajuntament. Tanmateix realitzarem dins del projecte un treball on hauran de entendre que aporta una de les empreses de la zona a l’entorn i crear un projecte que així ho expliqui.