Robòtica al Pont Trencat

Els alumnes de cicle superior de l’escola del Pont Trencat estem participant des de fa 3 anys al campionat de Robotseny que es fa a la comarca del Vallès Oriental.

Vam començar a fer robòtica a partir del 2016, que va ser quan es va comprar el tauler i quan l’Ajuntament ens va comprar els robots. Des del primer any que també estem fent competició.

Al principi ho veiem tot molt difícil i no ens en sortíem gaire, però amb esforç i dedicació ho vam anar aconseguint els reptes i ara dominem prou bé la robòtica.

Encara no hem guanyat cap campionat però no tirem la tovallola, algun dia podem ser nosaltres els guanyadors tot i que l’important és participar.

Enguany s’ha afegit l’activitat d’entrar a la web i deixar escrits comentaris del que anem fent cada setmana; de com ens surten les proves, de què fallem i de què podem millorar.

El profesor escull a algú i la persona que li toca, va a la sala d’ordinadors a redactat com ens va a la web de Robotseny. Les aportacions els escrivim en anglès i català. Ens estem esforçant al maxim encara que no es noti , fem el possible per a aprovar i poder participar net i polid.

També hem de dir però, que aquest any s’han trencat 2 peces de dues proves diferents, que s’han pogut arreglar, però tot i així les professores estan pensant en deixar-nos sense robòtica ja que hem estat poc responsables.Esperem que ens donin una segona oportunitat encara que ja els hem fallat 2 vegades

A l’escola també des d’aquest curs estem fent robòtica tots els alumnes amb les beebots i els cotxes robots. Els grans ensenyen als petits, som els padrins i fillols TAC. Ens encanta aprendre junts, ens encanta compartir!