“Pim, pam, Pont Trencat”

El dimecres 2 de juny va tenir lloc l’acte de cloenda del Projecte artístic de l’escola, que enguany duia per nom “Pim, pam, Pont Trencat!” en al·lusió als instrument de percussió que els alumnes de l’escola varen tocar en aquesta ocasió. Aquest projecte es va iniciar fa 4 anys i ha tingut altres temàtiques, com Vents a banda o La música ens uneix.

Dirigit i organitzat pels mestres de música de l’Escola de Música de Santa Maria de Palautordera, aquest projecte està subvencionat per l’Ajuntament de Santa Maria de Palautordera, en col·laboració amb el Departament d’Educació.

El petit concert va esdevenir un espectacle fabulós que va comptar amb la presència de famílies de l’escola i veïns del barri a qui se’ls va convidar personalment a l’acte. A tots, els volem agrair molt sincerament la seva assistència.

Aquests tipus de projectes ajuden a desenvolupar l’aspecte artístic de l’alumnat de manera transversal amb altres àrees i enriqueixen notablement la formació a les escoles.

Vídeo del concert