Família i escola

Sabeu que un dels millors tresors que podem tenir a l’escola és la col·laboració dels papes i mames!?

I com de contents se senten els nens i nenes ben quan veuen que els seus papes i mames vénen  a l’escola?

Dissenyar un avió i un drone que representi l’escola, explicar-nos les vostres aficions, ajudar-nos a sorprendre els vostres fills i filles per Nadal, a decidir quins llibres comprem, a preparar les activitats de Nadal, a col·laborar amb l’hort cada setmana … i un llarg etcètera! I de vegades, tan sols aquest somriure i ” bon dia” que ens oferiu de bon matí ens dóna les ales i ens omple de força per seguir endavant amb aquesta professió tan bonica com és la d’ensenyar i aprendre dels més xics.

GRÀCIES FAMÍLIES!!