AQUEST CURS SOM SUPER HEROIS!!

Aquest febrer ens hem convertit en súper herois!

A la biblioteca de l’escola hi ha molts llibres xulos, però els que més agraden són els de súper herois. Les seves aventures, els poders, les il·lustracions,… tot ens atrau molt. Molts alumnes fan carreres per arribar el primer a la biblioteca i agafar el llibre d’Iron Man.

Tenim des de còmics de Marvel a llibres com El gran llibre dels Súper poders de Susanna Isern i les il·lustracions de Rocio Bonilla que ens ensenya que tots nosaltres tenim poders fantàstics.

Aquests llibres ens han inspirat i hem sigut Batmans, Supermans i Supergirls, Tortugues ninja, Flash i Wonders Woman. Ens ho hem passat molt i molt bé!!

A més els pares i mares de l’escola també s’han convertit en súper herois i hem ballat al pati sota el massís del Montseny ben nevat.