Projectes compartits amb famílies

 

COMUNITAT PARTICIPATIVA
Estima’t Pont Trencat i dinar en família 

Estima’t Pont Trencat és una activitat que es fa un dissabte al matí i promou, per una banda, la cohesió i la xarxa entre els membres de la comunitat educativa, i per altra, millorar l’entorn de l’escola col·laborant entre tots i totes per fer una escola més bonica i acollidora.

El dinar en família (canviat pel sopar cloenda) és un dinar de germanor de la comunitat educativa. 

Compartim amb les famílies 2n trimestre

“Compartim amb famílies” neix de la il·lusió de compartir escola i famílies, coneixements, cultura, estones divertides, aficions, oficis, etc. Des de fer pa, a fer ioga setmanal, a col·laborar amb la ràdio, o venir-nos a ensenyar les vostres professions o coses que us agrada fer en temps de lleure. Espectacular com gaudim tots plegats.

Acompanyament a la lectura. Tot el curs. Tota l’escola.

Si us agrada llegir i explicar contes l’escola us ofereix l’oportunitat de venir i explicar un conte/història/teatre als infants. Si esteu interessats contacteu amb l’escola.

Ràdio Rept E. Tot el curs. Cicle superior amb participació de totes les classes.

Ràdio Rept-E (Ràdio Escola Pont Trencat Emissora) és un projecte radiofònic que neix amb molta il·lusió i amb ganes de generar contingut que arribi arreu. Ràdio Rept-E és una gran eina que dona continuïtat al treball de la llengua (capacitat d’expressar, sentir i dir). Estimula l’expressió oral, el treball en equip i l’esperit crític. Una experiència d’excel·lència per a treballar la fluïdesa lectora, dicció, entonació, augment de vocabulari… en resum, l’ús de la lectura en l’àmbit funcional. Us animem a escoltar els nostres pòdcasts publicats al web de l’escola!