#CIENTÍFIQUES A L’ESCOLA PONT TRENCAT

El passat 11 de febrer vam gaudir d’una conferència realitzada per una científica en commemoració del Dia Internacional de les Dones en la Ciència. Fa quatre anys que participem com escola i els infants rebrem amb molt entusiasme les visites o videotrucades que hem fet durant les edicions anteriors.

Aquest curs ens ha visitat Núria Mercè Pinyol Puigmartí, enginyeria de camins, canals i ports i també professora de la UPC. Va ser una conferència superinteressant. Ens va explicar que quan una carretera s’enfonsa, ella i el seu equip descobreixen què ha passat i què s’ha de fer perquè aquella carretera es pugui fer servir de nou. Ha rebut diversos reconeixements per la seva feina i investigacions. I li agrada molt el que fa. 

També va comentar que ella és l’única dona del seu departament i que als congressos que assisteix hi ha molt poques dones. 

L’equip de ràdio li va fer una entrevista i aviat la podeu escoltar el pòdcast.