TROBADA DE ZER: L’AIGUA

El divendres 26 d’octubre vam fer la primera trobada de ZER del curs 2018-19. Els alumnes de l’escola Cingle Roig es van trobar amb els alumnes de l’escola Teresa Salvat Llauradó a l’Aleixar. La temàtica de la trobada va ser l’aigua.

Durant el matí, en grups intercicles, vam fer una gimcana cercant punts d’aigua (fonts, antics abeuradors…) pel poble i amb l’ajuda d’un plànol. A cada punt s’havia de superar una prova de joc aquàtic. L’activitat va ser una descoberta del poble molt divertida.

En acabar, ens vam trobar tots de nou a l’escola on vam confeccionar un núvol-mural omplint-lo de gotes d’aigua amb bons propòsits per no malgastar aquest bé cada vegada més en perill d’escassejar. Vam aprendre a no malgastar l’aigua i utilitzar-la amb seny.
Seguidament vam dinar junts a la pista del pati. Quan vam acabar de dinar vam jugar una estona.
A la tarda, cada cicle va anar a diferets aules on vam escoltar contes i vam mirar documentals relacionats amb l’aigua. Els alumnes de C.S. vam tenir temps de fer-ne la reflexió i fer un treball plàstic en unes làmines de dibuix.

Ens ho vam passar d’allò més bé!