TENIM HORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aquest curs els nens i nenes de l’escola de Vilaplana tindrem un hort!

El curs passat els nens i nenes de Vilaplana juntament amb la col·laboració d’alguns pares de l’escola vam plantar calçots i vam anar varies vegades a regar, calçar i a collir-los. Ens va encantar aquesta experiència!

La idea d’aquest curs era poder tenir un hort més proper a l’escola i poder anar-hi setmanalment. Un cop més, alguns pares i mares de l’escola ens ajudat a trobar aquest espai: una família de l’escola, el pare i la mare de la Berta i la Laia nens deixa un trosset d’hort per poder fer el nostre.

Amb el Jose, pare del Rai, i l’Andrea, mare de l’Eçkwe i la Y’ua, juntament amb els mestres i alumnes estem pensant i organitzant com volem que sigui aquest hort.

Ja hem començat a treballar! El primer dia que vam anar, vam treure les males herbes i ho vam deixar ben net. I ara, hem de pensar que volem plantar per poder fer un dinar ben bo i saludable tots junts!

Algunes propostes són de plantar: pastanagues, patates, enciams, albergínies, calçots, cebes, maduixes, … però encara tenim feina abans de començar!!!

Ja us anirem explicant sobre el nostre hort!!!