Projecte alternatiu a les escoles

El passat 10 i 11 de maig, vam viure unes jornades de convivència, a través d’una proposta educativa alternativa per l’alumnat que no va participar a les colònies.
Van ser unes jornades especials, en les quals vam poder pujar a l’autocar de línia, visitar el poble del costat, trobar-nos amb els/les companys/es de la ZER, compartir, xerrar, riure, jugar….
Es va dissenyar una ruta a cadascun dels pobles, per tal de descobrir les fonts de Vilaplana i de l’Aleixar, amb proves relacionades amb l’aigua; on van cooperar, es van divertir, van descobrir, experimentar, gaudir… i si!!! També ens vam remullar per poder aconseguir superar les proves i descobrir la següent font (i per suportar les altes temperatures).
Han estat dos dies fantàstics: vam dinar junts, vam poder jugar al pati de les dues escoles i l’últim dia, a l’escola de l’Aleixar, vam pintar un mural ple de missatges de record que vam tallar per la meitat i vam compartir entre les dues escoles. Entre bombolles gegants de sabó, vam acabar d’arrodonir dues jornades divertides tant per l’alumnat com per l’equip de mestres que vam participar.

Us deixem una mostra fotogràfica. Desitgem que us agradi. Fins aviat!

Participants del Projecte Alternatiu a les Escoles de la ZER.