HALLOWEEN FESTIVAL

We wanted to add a different touch to our Castanyada tradition with a small glimpse of the Anglo-Saxon Halloween celebration. The students did typical crafts, like carving pumpkins. The older ones learned about its origin and legend, realizing it wasn’t initially a fun celebration. Nowadays, it has turned into a variety of spooky costumes. With their families’ help, they decorated clothes and accessories to dance showing the costumes they prepared. In summary, it was an opportunity to experience traditions from other countries with respect.

Aquest curs li hem volgut fer un forat a la nostra entranyable tradició de la Castanyada amb una petita mostra de la celebració anglosaxona de Halloween. Els alumnes van realitzar algunes manualitats típiques, d’entre elles la coneguda buidada de la “pumpkin”. Els més grans van treballar el seu origen i llegenda, entenent així que no era una festa lúdica en els seus inicis. Portada als nostres dies, s’ha transformat en un ventall de disfresses terrorífiques. Per això, ells mateixos amb ajuda de les famílies van decorar una peça de roba o complement que van lluir tot ballant les cançons que havien preparat. Tot plegat, una oportunitat de vivenciar aquesta tradició d’altres països amb una mirada de respecte.