ELS INICIS SÓN PLENS D’OPORTUNITATS!

Aquesta setmana, i per primera vegada tan aviat, hem iniciat un nou curs escolar que ens regala una nova oportunitat per aprendre, gaudir, créixer i millorar com escola i comunitat educativa.

Amb certa sensació d’incertesa, degut als canvis del sistema educatiu, als quals intentem adaptar-nos en el dia a dia, i amb la mateixa o més gran il·lusió per retrobar-nos amb els/les infants que donen sentit a la nostra vocació.

Donem la benvinguda a l’alumnat i les famílies de nova incorporació a les dues escoles, així com a gran part de l’equip docent que s’ha incorporat a la plantilla, amb moltes ganes de formar part i d’implicar-se al projecte educatiu. I agraïm i valorem la continuïtat de les famílies veteranes que confieu en aquest projecte comú.

Aquest curs l’iniciem amb el plantejament d’una nova estructura de ZER, que ens permetrà gaudir i mantenir aquells projectes conjunts i comuns que funcionen i enriqueixen les escoles; i oferir un marc general i de qualitat pedagògica que permeti que cadascuna de les escoles s’adeqüi i brilli en les seves particularitats, i segons les seves característiques.

Volem presentar el nou equip directiu, que inicia el nou projecte de ZER, que es va gestar durant el curs passat, a càrrec de la Laura Garcia, com a directora (mestra d’educació infantil a l’Aleixar). Per aquest curs, i inici del mandat, ha estat proposada com a cap d’estudis la Lorena Holm, mestra d’educació especial. I com a secretària, comptem amb el suport i la implicació de la Cristina Villena (també directora de l’escola de l’Aleixar i mestra de cicle inicial).

Com vam expressar el passat curs, podeu comptar amb el claustre de ZER, que treballarem en equip per tal de sumar a la comunitat educativa. Confiem que comptarem amb la vostra confiança, el vostre suport i la vostra col·laboració.

Bon inici de curs i feliç estança!!!

L’equip directiu

ZER Baix Camp Nord