BICICLETADA I CAMINADA

El passat dijous 26  d’octubre, els alumnes de les escoles de Vilaplana i l’Aleixar vam fer conjuntament una activitat molt esperada i desitjada per tots nosaltres, la popular “bicicletada” i “caminada”. Aquest any la ruta escollida ha estat el camí que comunica l’Aleixar amb Vilaplana.

A primera hora del matí, l’alumnat de Vilaplana des de 3r fins a 6è vam fer la ruta des de Vilaplana a l’Aleixar en bicicleta. Enguany hi havia dos grups, un que anava caminant i l’altre en bicicleta. Els i les mestres acompanyants en bicicleta van ser la Cristina Sanvisens i el Raúl. Quan vam arribar a l’Aleixar, a la pista del poliesportiu, l’alumnat de l’Aleixar ja estaven allí, i els mestres havien muntat uns circuits per fer amb les bicicletes. També vam estar jugant una estoneta a jocs cooperatius. Més tard vam estar esmorzar tots junts i ens ho vam passar molt bé. Al cap d’una estona, l’alumnat que anava caminant va iniciar la caminada cap a Vilaplana, acompanyats del mestres Víctor i Judit Ciurana. I, els que anaven amb bici, van ser acompanyats pels mestres Raúl, Anna, Cristina Sanvisens i Cristina Mas. Els que anàvem amb bicicleta vam sortir més tard. L’idea era que arribéssim més o menys alhora al camp de futbol de Vilaplana. Un cop ja érem a Vilaplana, vam dinar tots plegats. Desprès vam jugar una mica per tota la zona del camp de futbol. Quan faltava una hora mitjà els caminant de l’Aleixar van sortir i al cap de 30 minuts van iniciar la sortida els de la bicicleta.

Va ser un dia realment increïble, ple d’emocions.