Teatre de Peter Pan a Reus

El dijous 16 de març els alumnes de la ZER Baix Camp Nord vam anar al teatre a Reus a gaudir de l’obra Peter Pan.

Vam estar molt atents i callats escoltant tota l’obra. Parlaven i a cops cantaven, també ens feien intervenir de tant en tant. I ens va agradar molt com era Campaneta!

Acabada l’obra vam anar a esmorzar al Parc de la plaça d’Europa que estava molt a prop, caminant!

Finalment vam gaudir de jocs lliure i d’àrees recreatives que no coneixíem per a totes les edats.

Ens encanta el teatre i descobrir nous parcs!