Sortida final de curs

El passat 18 de juny tots els alumnes de l’escola vam anar al Bosc Aventura de Salou. Aquest indret està ubicat en una pineda enmig de Salou i compta amb  circuits de diferents alçades marcats en color. Els alumnes en funció de l’alçada i edat  podien fer un recorregut o altre. Durant tot el recorregut els alumnes portaven arnés de doble seguretat, prèviament els hi van fer una petita formació de com havien de fer ús. Cada grup d’alumnes estaven amb un monitor i un mestre. Cada nen i nena va poder gaudir del recorregut i també de llençar-se des de les tirolines. A més els petits de l’escola vam poder pujar als llits elàstics.

Una gran aventura que no oblidarem!