LLETRES DESAPAREGUDES

El dijous 11 d’abril quan vam arribar a l’escola havien desaparegut unes lletres de la cartellera de la classe de les libèl·lules!!!

Hi havia una carta escrita per uns personatges estranys, amb pistes del lloc on podíem trobar les lletres desaparegudes.

Primer, ens van demanar que anéssim per les classes a buscar més pistes i informació de què havia passat. Llavors vam anar tots junt per les classes a buscar pistes i resulta que  a l’aula de joc simbòlic vam trobar-ne una que havíem de resoldre: vam fer un penjat que ens deia que havíem d’anar a l’ermita de Sant Blai.

Xino-xano vam anar cap allí, mentre observàvem les roselles, granotes en alguna bassa, cartells de camins… Vam esmorzar i vam estar jugant una estona. Abans de marxar, vam buscar una lletra i la vam trobar dins de l’edifici dels lavabos! Era la lletra “M”. Quan la vam tenir vam anar cap a l’escola i vam marxar a dinar a casa.

Per la tarda també vam continuar buscat lletres i resolent enigmes i vam trobar la lletra ”O” després de fer una investigació sobre els ingredients que es necessiten per fer un pastís de xocolata.

El segon dia, divendres, vam trobar una altra carta amb més pistes i enigmes i vam descobrir que havíem d’anar a comprar uns ingredients a la botiga del poble. Al tornar, vam trobar la lletra “N” i  vam fer uns jocs a la pista i a les classes. Per la tarda, vam fer el que ens demanaven els personatges estranys: un pastís de xocolata!

Al final després de superar la prova de fer el pastís vam trobar la última lletra, la “A”.

Havíem aconseguit la paraula MONA, així doncs vam posar figures i ous de xocolata al pastís i ens vam menjar un tros de Mona cadascú. Estava molt bona!!

Mohamed i Mario