COMISSIÓ DE FESTES DE TARDOR

Aquest curs, ha estat el Cicle d’Infantil qui ha format la Comissió de Festes de Tardor i qui ha dissenyat un programa amb diverses activitats per tota l’escola, i amb la participació de les famílies.

L’alumnat de P3, P4 i P5 i les dues tutores d’infantil hem gaudit molt durant tot el procés de preparació i desenvolupament de cadascuna de les activitats.

Per iniciar les Festes de Tardor vam realitzar una excursió a Un dia de Granja a Reus, on vam gaudir d’una jornada amb la Maria Castanyera, que ens va acompanyar a visitar els animals de la granja.

En tornar, vam començar a preparar el nostre Tastet de Teatre, que va finalitzar amb una gran representació teatral, en què vam participar totes les persones implicades a la comissió, i vam comptar amb la col·laboració voluntària d’alumnes de Cicle Superior i de la nostra castanyera especial. Durant vàries setmanes hem realitzat nombroses activitats per la preparació de l’elenc i l’atrezzo: disfresses, decorats, espais, escenari, efectes especials…!

Hem assajat molt la teatralització de l’obra: “La Castanyera i la Geganta de l’escola”, una adaptació (per part de la comissió) i barreja dels contes “La Castanyera” i “El gegant del castanyer”, i en la qual s’incloïa diàlegs, expressió corporal, cançons, danses i la participació activa i dinàmica amb altres elements i personatges.

Vam poder actuar un dia per tota l’escola i un dia per totes les famílies d’Infantil. I ens van felicitar molt pel nostre debut teatral, què ha estat un gran èxit en aquests inicis del primer trimestre!

Vam gaudir de la tradicional festa d’escola, mostrant les danses i cançons triades pels diferents grups classe, i menjant castanyes; i aquest cop amb la companyia dels més petits i les més petites de la llar d’infants, a qui vam convidar.

El Programa de Festes es completa amb unes activitats molt especials, entorn a la data assenyalada de Tots Sants.

Volem felicitar a tots/es els/les infants i les mestres implicades. I agrair la col·laboració de l’escola (el claustre i la direcció), les famílies, l’Ajuntament i la resta de col·laboradors/es, en especial a la Tuni Anglès (la nostra Castanyera) i el Jaume Muixí, que ens ha facilitat i ajudat en tot el que comportava l’organització de les festes, que no era poc!

Moltes gràcies i feliç època tardorenca!