RITME A LA VIDA!!!

Aquest segon trimestre ha estat ben intens, i per acompanyar-lo, entre tots i totes hi hem posat RITME i ALEGRIA!!!

Al febrer hem fabricat, com ja és tradició a les nostres escoles, instruments amb materials reciclats, per acompanyar la rua de Carnaval.

Aquest any les creacions han estat des de maraques, sonalls, castanyoles, fins a timbals de totes formes i colors! I una vegada més els hem pogut fer sonar ben fort pels carrers del nostre poble.

A la plaça de la Riba de Vilaplana i a la plaça de l’ajuntament de l’Aleixar totes les famílies i amics que ens heu acompanyat heu pogut veure i escoltar les danses que hem ballat i la batucada de Carnaval que els/les més grans de l’escola han preparat amb tanta il·lusió.

Moltes gràcies a tots i a totes per ser-hi!!!