Carnaval 2018 ” Jocs de taula”

Els alumnes de 5è i 6è van fer el Carnestoltes a la biblioteca amb l’ajuda de la Yola i la Bet.

El dimarts 6 de febrer va arribar el Carnestoltes a l’escola amb els seus ajudants l’Edgar i el Jordi (els més guapos del món, inigualables) que ens van dir les ordres: portar ulleres i venir disfressats del que vulguem.

El dimecres i el dijous tothom va complir les ordres i vam venir disfressats.

Els dijous, dijous gras, vam sortir tota l’escola a esmorzar al pati acompanyats dels nens de la llar d’infants i vam assajar el ball de Samba da Bahia.

El divendres a la tarda vam fer la rua pel poble disfressats de jocs de taula: els d’infantil anaven de fitxes d’scrabble, els de cicle inicial i 3r anaven de fitxes de dominó, els de 4rt anaven de fitxes de parxís i els de cicle superior de cartes de pòquer. La rua es va parar a la plaça de l’Ajuntament per fer la batucada preparada pels alumnes de 5è i 6è, ells mateixos van construir els timbals. Després vam ballar tots junts la cançó Samba da Bahia. Quan vam acabar, vam anar a l’escola on vam tornar a tocar la batucada i també vam ballar, primer sols i després  amb els pares. Finalment cada classe es va fer fotos amb el Rei Carnestoltes.

El dilluns 12 de febrer tristament es va morir el Rei Carnestoltes. Els alumnes de 1r i d’altres de 4rt i 6è van llegir el testament.

Òbviament ens ho vam passar molt bé!

Redactors: Jordi Popescu i Edgar Pérez