MISSIÓ APILO

Aquest any, com ja vam fer l’any passat, l’escola participa en el programa Apilo XII. Aquest programa consisteix en la recollida de piles, bateries i acumuladors esgotats per tal de que siguin reciclats  correctament.

Quan les piles estan esgotades, les substàncies químiques i materials que contenen poden fer malbé el medi ambient. Si les reciclem, el protegirem i també estalviarem molts recursos.

A l’entrada de l’escola tenim un contenidor en forma de coet on els nens, nenes, mestres i altres membres de l’escola, anem dipositant aquestes piles. Per tal de poder omplir el nostre contenidor, hem fet conèixer l’Apilo XII a través de Telegram i també enganxant cartells  per tot el poble.

L’escola Cingle Roig, en especial el nostre comitè ambiental, us animem a participar en aquest programa. Us convidem a entrar i visitar el nostre coet espacial Apilo XII que aquest dies gaudeix d’un especial/espacial companyia, el nostre rei Carnestoltes.