Projecte “Cadàvers exquisits”!

Ja tenim cuinats els “Cadàvers Exquisits“! Us compartim el vídeo del projecte artístic en què han participat alumnes de 1r a 3r d’ESO del Pla d’Acció “Veure, mirar i imaginar” amb el professor Marc Rodríguez, organitzat per i i amb coordinació del professor de la SINS Toni Tubio.

La temàtica d’aquest projecte gira entorn el joc imaginatiu proposat pels artistes Surrealistes anomenat així: Cadàvers exquisits. Aquest joc d’imaginació inventat per André Breton, Salvador Dalí, Marx Ernst entre altres parteix d’un principi molt senzill però que ens porta a uns resultats extraordinaris. Una persona proposa un principi, en aquest cas per a un dibuix, i una altra persona el continua a partir d’unes indicacions mínimes, sense conèixer el dibuix començat per l’altre. El resultat final és la trobada entre la imaginació de les dues persones. Una part dels dibuixos que trobeu en el vídeo els han realitzat alumnes de diferents centres de Catalunya i l’altra meitat els han resolt alumnes de la SINS Cardener. Si entreu al blog del projecte espurna podeu trobar el lloc d’orígen d’aquests dibuixos així com alguns dels dibuixos començats a la SINS i acabats als altres centres educatius que participen en el projecte.