Prenc consciència de l’Era digital

En el projecte 4 de 4t ESO, “Era digital” , l’alumnat ha complert amb el repte de dur a terme les jornades de “Prenc consciència de l’Era digital”, dirigides a l’alumnat de 1r a 3r ESO. D’aquesta manera han pogut mostrar diverses temàtiques relacionades amb la revolució tecnològica, com la intel·ligència artificial, fabricació digital, videojocs, metavers i altres realitats paral·leles, entre altres, explicant el funcionament, així com implicacions positives i negatives que poden comportar. També han dinamitzat la sessió amb activitats per treballar la temàtica. Han estat tot un èxit!