Pren Consciència “En Moviment” 17, 18 i 19 de juny de 2019

Benvolgudes famílies,

Aquest curs, durant els dies  17, 18 i 19 de juny, els alumnes de 1r i 2n d’ESO (i els de 3r d’ESO que no marxen de colònies) duran a terme el Pren Consciència “En moviment”.

Ja fa cinc anys des del primers “Pren Consciència”. Des del seu inici van néixer amb la voluntat de ser un complement al treball de les matèries que es feien i una activitat directament relacionada amb la realitat, amb la vida diària. Una activitat que ens fes fer alguna cosa però que ens fes pensar sobre el què i com fem les coses.

Així, enguany hem dissenyat aquest Pren Consciència, l’objectiu del qual és que en el moment en que s’acosta l’estiu l’alumnat de la SINS recordi que tot allò que hem fet durant el curs ens serveix per a seguir fent, que no és per fer una llarga aturada fruit de com és la organització anual del temps i el calendari. Així volem acabar prenenconsciència de totes les possibilitats que tenim i com aquestes estan directament relacionades a moltes de les coses que hem après durant l’any. Així que posem-nos “En Moviment!” i gaudiu de totes les activitats preparades per aquest final de curs.

Durant aquells tres dies els alumnes de 1r i 2n d’ESO (i els alumnes de 3r que no hagin marxat de colònies) cursos aniran alternant diverses activitats que es desenvoluparan en diferents espais: kayak al parc de l’agulla i pàdeltennismini-futbol, voleibol platja i piscina al club de tennis Manresa.

Es faran 6 grups de 22 alumnes (aproximadament) de manera que cada alumne realitzarà dues activitats diferents cada dia.

L’horari d’aquests dies serà el següent:

–       A les 8’00h sortirem de l’institut caminant

–       El primer torn d’activitats serà de 9’15 a 10’30h

–       El segon torn d’activitats serà de 10:45 a 12h

–       A les 12’15h aproximadament sortirem caminant cap al centre

–       A les 13’30h arribada al centre i activitats d’esbarjo al centre

–     A les 14:50h s’acabarà la jornada.

El material imprescindible per aquests dies serà:

–          crema solar.

–          gorra o barret.

–         esmorzar i aigua.

–          tovallola.

–          roba de recanvi. (samarreta, pantalons, mitjons).

–          Mitjons de recanvi.

–          calçat esportiu.

–          sabates d’aigua.

–          material específic per algunes de les diferents activitats:

• Kayak: samarreta de cotó (per posar a sota l’armilla), sabates d’aigua tancades (o bambes de recanvi per si es mullen),
  • Piscina: banyador / bikini, tovallola.
  • Volei platja: Mitjons (per no cremar-se el peus si és el cas).

ROTACIÓ DELS GRUPS

Els alumnes faran els grups a les tutories i la rotació serà la següent:

Rebeu una cordial salutació,

L’Equip directiu