Portes Obertes SINS Cardener 2016

Us informem que els propers dies, en el context de la preinscripció 2016-17, la SINS Cardener organitza les portes obertes per informar i donar a conèixer el seu projecte educatiu a les famílies i nois i noies que puguin estar interessades a matricular-s’hi per al proper curs.

Les portes obertes, com ja és habitual a la SINS Cardener, es configuren en dos dies.

• Dijous 10 de març d’11:30 a 15:00 es podran visitar les aules i espais del centre en horari escolar, amb la qual cosa els visitants podran fer-se una idea molt viva i directa de com es treballa a la SINS.
  • Dissabte 12 de març de 10:00 a 12:00 amb un acte de benvinguda amb la SINS Band, l’orquestra de l’Institut, amenitzant un esmorzar popular. Acte seguit hi haurà una xerrada informativa per presentar el projecte educatiu del centre. Per acabar una visita guiada i una trobada amb membres de l’AMPA. Mentre es farà l’acte per a pares i mares l’alumnat de la SINS oferirà a l’alumnat de primària que vinguin tallers per sentir-se alumnat de Secundària per un dia.

Us hi esperem!