Podcast “SINS Xisma Vol.1”

En el marc del pla d’acció “Periodistes de la SINS, l’alumnat ha creat el primer volum del pòdcast de la SINS que van anomenar SINS Xisma Vol.1. Per què xisma? Xisma de xisme, de xafardeig… De comentar el que passa, de donar la seva opinió, de tractar els temes que els interessen… I aquí tenen l’espai per poder fer-ho sense filtres i la possibilitat que se’ls escolti més enllà de les parets de l’institut.

En aquest pòdcast parlen de com va ser la celebració de Carnestoltes, la seva opinió de l’institut, l’ampliació del pati amb el bosquet… Però no sols tracten temes de l’institut, també es preocupen de temes socials globals com la violència de gènere o treuen la seva part més crítica per analitzar la nova cançó de la Shakira. També hi ha moments per l’humor i la música.

Si el voleu sentir, heu d’escanejar el codi QR i a gaudir de les seves veus!

Ah…, ja estem preparant el Volum 2