Pla d’Organització del Centre 2021-2022

El plantejament que hem fet com a centre és definir una proposta centrada en l’organització a través d’illes docents, que es desenvoluparia de la mateixa manera tant en format presencial com en format de confinament parcial o de tancament de centre. La definició i concreció de l’organització pedagògica d’aquesta proposta ens permetria, a més de reduir el nombre d’aules en les quals es mou un alumne/a, reduir també el professorat que entra en contacte amb l’alumnat.

Són diferents els elements que han motivat la proposta que presentem,  la majoria dels quals ja són presents en les directrius o instruccions publicades pels departaments d’Educació i Salut. Donem a aquests elements el valor d’idees força sobre les quals pivoten molts dels punts que ens duen a configurar el present Pla d’Organització pel curs 2021-2022. D’entre tots ells en volem destacar:

• la garantia educació de qualitat i inclusiva
    • el manteniment al màxim el PEC
    • la promoció la innovació
    • la contribució al benestar i aprenentatge de tot l’alumnat
    • la consideració de la traçabilitat i salut com a element prioritari
    • el compliment de tot l’horari

Cliqueu aquí per accedir al document en pdf.