Matrícula per continuïtat (2n, 3r i 4t d’ESO)

Benvolgudes mares, pares i tutors legals

Arribada a aquesta alçada de l’any ens trobem que estem acabant un curs i començant el següent. Això vol dir que per una banda rebreu els butlletins de notes finals i per una altra iniciarem el procés de matrícula del curs 2022-2023.

Les dates per fer la matrícula de l’alumnat que el curs vinent faran 2n, 3r o 4t d’ESO són:

2n ESO → 1 de juliol de 2022

3r ESO → 4 de juliol de 2022

4t ESO → 5 de juliol de 2022

No caldrà demanar cita prèvia i podreu venir a formalitzar-la presencialment entre les 8:30 i les 13:30h.

Per a poder fer la matrícula caldrà que presenteu la següent documentació:

• Fotocòpia del DNI de l’alumne/a (en cas de tenir)

• 1 foto de l’alumne/a, mida carnet

• Resguard del pagament del material (180€). Teniu la carta enviada per email.

Per l’alumnat que disposa de portátil del Departament d’Educació (3r ESO) caldrà que el lliurin el mateix dia  juntament amb el carregador.

Si teniu qualsevol dubte podeu trucar al centre (93 876 5674)  o enviar un email a8066322@xtec.cat

Una abraçada