Matrícula 1r d’ESO i alumnat nou de 2n, 3r i 4t

Benvolgudes famílies,

ens posem en contacte amb vosaltres per donar-vos la benvinguda al centre i fer-vos arribar tota la informació relacionada amb el procés de matriculació.

Com ja sabeu, les dates per fer la matrícula són del 21 al 29 de juny. No caldrà demanar cita prèvia i podreu venir a formalitzar-la presencialment entre les 8:30 i les 13:30h.

La documentació necessària serà la següent:

• Fotocòpia del DNI del pare-mare / tutor/a legal 1 i pare-mare / tutor/a legal 2

• Fotocòpia del llibre de família

• 1 foto de l’alumne/a, mida carnet

• Fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne/a

• Resguard del pagament del material (180 euros). Teniu la carta de pagament enviada per email.

Necessitem també que ompliu els següents formularis:

Dir-vos que la reunió d’inici de curs, on es presentaran les tutories, tindrà lloc el dia 1 de setembre a les 18.30h a les instal·lacions del centre. Ens quedarà pendent fer les entrevistes amb la persona tutora que les farem entre els dies 1 i 10 de setembre de 2022.

Si teniu qualsevol dubte podeu trucar al centre (93 876 5674)  o enviar un email a8066322@xtec.cat

Una abraçada