La SINS Cardener present a Edu_Hack de mSchools

El dissabte dia 20 de febrer ha tingut lloc la primera trobada Edu_Hack organitzada per mSchools, en el context del Mobile World Capital que es desenvolupa a Barcelona del 22 al 25 de febrer de 2016. Un grup de professors de la SINS Cardener hi ha participat activament, en Sergi, en Toni i en David.

CbpZOdPW8AAN3Mv

Aquesta jornada, destinada a ser un laboratori actiu de creació de propostes per a desenvolupar en l’entorn de l’ús i aplicació de dispositius mòbils (smartphones, tauletes…), ha acollit un col·lectiu de gent de diferents procedències (professorat, professionals, alumnat, investigadors…). Tots plegats, reunits al voltant de diferents clústers, hem estat treballant per obtenir diferents propostes que hem compartit al final de la jornada. Materials que properament estaran a disposició de tothom.

Ha estat una jornada llarga, començàvem a les 9h i sortíem a les 19 h. Tot i el temps, no s’ha fet gens pesada. Ha permés veure diferents grups i una gran diversitat de propostes. L’experiència ens ha permés compartir el nostre saber fer amb altres persones i aprendre molt d’altres visions i perspectives. Una jornada per repetir!

Us deixem algunes imatges de la jornada!