La SINS Cardener, Escola Verda!

Avui dissabte, 23 de setembe de 2017, hem rebut al Museu AGBAR de les Aigües de Cornellà el distintiu que ens acredita com Escola Verda. És pel nostre centre un distintiu i un reconeixement al treball fet per tots els membres de la comunitat, en especial cal destacar el treball tirat endavant pels professors Pere Pladellorens i na Mireia Torramorell en l’impuls de la cura de l’entorn. Però és sobretot un revulsiu per millorar en tot el procés de reciclatge i sostenibilitat del propi centre, la promoció i difusió de la cura del medi ambient, i el fer-ne partícep a tota la comunitat educativa. En aquest sentit, els propers 21, 22 i 24 de novembre farem al centre les V Jornades de Pren Consciència de la Sostenibilitat.

Podeu accedir a les fotografies de l’acte en el següent enllaç: https://www.flickr.com/photos/mediambientcat/sets/72157687243939134