La SINS Cardener aposta per la sostenibilitat!

Des dels nostres inicis hi ha hagut diversos temes que ens han preocupat i dels quals n’hem tingut cura. Un d’aquests temes han estat la sostenibilitat. La sostenibilitat entesa com a formació per traslladar a l’alumnat però sobretot com a actitud envers la Terra que habitem. Tot això ens fa treballar en la línia de ser Escola Verda.

Tot això explica que tinguem un hort i que tinguem cura del nostre entorn afavorint la presència de flors i arbres com a element que formen part del nostre centre; que participem del projecte Rius; que dediquem un Pren Consciència anual als aspectes referits a la sostenibilitat…

PHILIPS_ESSENTIAL_LED_tube_1200mm_20W_840Així, lligat a tot aquest treball diari hi hem afegit un aspecte més a tot això i és la aposta per la millora en la gestió de l’energia, de l’ús que en fem i de la presa de consciència de la necessitat de reduir el seu consum amb mesures molt senzilles però que són d’un gran impacte. És per això que en aquests darrers dies estem fent el canvi del tipus d’il·luminació en tota la instal·lació del centre canviant els tubs fluorescents “normals” per unes lluminàries amb tubs LED. Aquest senzill gest comporta que passarem a consumir només una tercera part del que consumim fins ara. Això vol dir que reduïm directament la factura de la llum de manera proporcional i reduïm l’impacte ambiental per la reducció de CO2 que això comporta.

Us animem que en les properes setmanes pugueu seguir les informacions que sobre el tema us anirem donant.