Eleccions al Consell Escolar 2018

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per fer-vos saber que el proper 5 de novembre comença el procés d’Eleccions al Consell Escolar del centre. Hi ha 7 vacants a cobrir: dues vacants de representants de professors, una vacant de representant dels alumnes, tres vacants de representants dels pares, mares i/o tutors legals, i una vacant de representant del PAS.

CENS

Al suro del porxo de l’entrada del centre es publicaran els censos d’alumnat, professorat, personal d’administració, i el de pares, mares i tutors legals a partir del dia 5 de novembre a les 14:30h. Si teniu alguna reclamació a fer sobre aquest cens podeu presentar-la a la Secretaria del centre des del dimarts 6 de novembre (8h) fins al dijous 8 de novembre (14:50h).

MESES

El proper divendres 9 de novembre es procedirà al sorteig de les meses electorals. Qualsevol pare, mare i/o tutor legal pot sortir elegit a les meses. Si per participar en aquestes eleccions haguéssiu de faltar a la feina us faríem el corresponent justificant. Les meses es constituiran el dimarts 13 de novembre.

CANDIDATURES

Si voleu ser candidat/a a ser representant del sector de pares/mares/tutors legals al Consell Escolar podeu presentar la vostra candidatura a la Secretaria del centre fins el divendres 16 de novembre. El model a presentar és el següent: http://educacio.gencat.cat/documents/FormularisModels/EleccionsConsellEscolar/A634.pdf

SUPERVISORS

Si voleu ser supervisor de les votacions podeu presentar la vostra sol·licitud a la Secretaria del centre fins el dijous 22 de novembre. El model a presentar és el següent: http://educacio.gencat.cat/documents/FormularisModels/EleccionsConsellEscolar/A632.pdf

VOTACIONS

Les votacions seran el dilluns 26 de novembre seguint l’horari que es detalla en el Calendari que us adjuntem a sota.

Els pares/mares/tutors votareu de 12 a 18h.

CALENDARI

El Consell Escolar és l’òrgan que representa i dóna veu a tots els sectors implicats en la vida i funcionament del centre. És per això que us animem a que participeu ja sigui com a supervisor, candidat o ajudant voluntari de tot el procés electoral, i que us animeu a venir a votar el dilluns 26 de novembre de 12 a 18h.

Moltes gràcies a tots i totes,

Us hi esperem!

L’Equip Directiu de l’Institut Cardener