Concert conjunt MANRESA SIS i SINS Band en suport de La Marató de TV3!

El proper 14 de desembre tenim un dissabte ple d’esdeveniments musicals!  A les 12h a l’Escola de Música de Sant Joan de Vilatorrada l’orquestra i coral del centre, la SINS Band, conjuntament amb l’orquestra i cor de l’Institut Manresa SIS us conviden al concert en suport de La Marató de TV3 enguany dedicada a les malalties minoritàries.

És el primer cop que aquestes dues orquestres uneixen esforços. No us perdeu aquest concert!

El mateix dissabte 14 de desembre, a la tarda, a les 17:30h,  tots els diferents centres escolars de Sant Joan de Vilatorrada us conviden a la popular Cantada de Nadales a la Plaça Major de Sant Joan.

També us hi esperem!