Comunicació previsió de vagues

Benvolgudes famílies,
tenint en compte els esdeveniments que es preveuen en els propers dies, us comuniquem:
  • Hi ha vaga d’alumnat de 3r i 4t d’ESO convocada pels dies 16, 17 i 18 d’octubre de 2019.
  • Hi ha vaga general pel proper divendres dia 18 d’octubre de 2019.
  • Que davant de les possibles convocatòries de vaga el centre organitzarà els serveis mínims per atendre l’alumnat que assisteixi, tot i no poder garantir la normalitat en el funcionament de les classes. Tot i així, us informem, que en cas d’incidències per dificultats de mobilitat del professorat us comunicarem les possibles actuacions en cada moment.
Assemblea de professorat de l’Institut Cardener