Calendari Inici de curs 2019-2020. Reunió Informativa 5 setembre 2019 19h

Benvolgudes famílies,

Ens posem en contacte amb totes i tots vosaltres per traslladar-vos les informacions d’inici de curs que són d’importància tant per a l’alumnat com per a les famílies.

Dates a tenir en compte:

Dijous 5 de setembre 19h.
Reunió d’inici de curs per a les famílies
L’ordre del dia de la reunió serà el següent:
19h Acollida i reunió general (Aules N1 i N2).
19:30h Presentació dels grups de tutoria individual.*
*(La setmana vinent us especificarem per email les aules en què es duran a terme les reunions amb els tutors/es dels vostres fills/es).
Dijous 12 de setembre
9:30h – 11:30h Presentació de curs. Alumnat de 1r a 4t d’ESO
TOT l’alumnat està convocat a la reunió de presentació del curs.
Cal que portin estris per escriure.
L’horari és singular només del 12 de setembre (de 9:30h a 11:30h).
Divendres 13 de setembre
8h – 14:50h Inici de classes en l’horari normal.
8h Assemblea a Cal Gallifa.
Nota important: Els alumnes hauran d’anar directament a les 8h al Teatre del Gallifa (i no al centre), també els alumnes que venen amb transport.

Esperem començar aquest nou curs amb tota l’energia renovada, i en aquesta tasca volem comptar amb la vostra participació!

Per qualsevol consulta que tingueu podeu adreçar-vos a nosaltres via email (a8066322@xtec.cat) i/o per telèfon trucant al 93 876 56 74.
El nostre horari d’Administració/Secretaria del 2 al 10 de setembre serà de 8:30h a 14h.
Rebeu una cordial salutació!
L’Equip directiu