Barcelonada 2024

Avui l’alumnat de 4t ESO ha participat en la BARCELONADA ’24, una gimcana tecnològica ubicada a Barcelona. Aquesta és una activitat adreçada als joves que els ha de permetre saber localitzar qualsevol punt de la ciutat tot combinant els mitjans clàssics (targetes, mapes…) amb l’ús de tecnologies (internet, geolocalització, codis QR, realitat augmentada…) aplicant el treball cooperatiu en petits grups. Els protagonistes del projecte són els i les alumnes dels centres de secundària, amb el suport del professorat.