Portes Obertes: Dissabte 3 de març, Dijous 15 de març i Dilluns 9 d’abril // Firetes: Dijous 22 de març

Els propers dissabte 3 de març de 10h a 12:30hdijous 15 de març d’11:30h a 14:30h i dilluns 9 d’abril de les 19:30h a les 21:30h. convidem a tothom que ho desitgi a les Portes Obertes de la SINS Cardener!

Dissabte 3 de març de 10h a 12:30h us presentarem el nostre sistema d’aprenentatge, es realitzaran diferents Tallers, i un esmorzar popular amenitzat per la música de la SINS Band clausurarà la jornada!

Dijous 15 de març d’11:30h a 14:30h podreu veure el funcionament d’un dia lectiu a la SINS Cardener.

Dilluns 9 d’abril de les 19:30h a les 21:30h. farem una xerrada informativa del projecte de centre i una visita guiada.

Per altra banda el Dijous 22 de març d’11:30h a 13h podeu visitar-nos en les firetes en que els alumnes presenten els Projectes que han portat a terme durant 5 setmanes.

Us esperem a tots i totes!

1. Imma Argemí

Bona tarda.
    Som una família d’Avinyó i estàvem interessats en assistir a les portes obertes. Veiem que hem fet tard… es possible poder assistir el dijous 15? En cas possible ens podreu fer una petita explicació del projecte educatiu, o un altra dia… Gràcies.
    Esperant resposta. Salutacions.
    Imma Argemí

1. David Perelló

Podeu assistir, és obert per tothom. Podeu demanar als alumnes dubtes sobre el projecte educatiu, que de ben segur us responen. En tot cas també podreu parlar amb l’equip directiu.

David.