Pintant un món sense transfòbia premiat a “El gust per la lectura” 2023

Estem molt contentes d’explicar-vos que les nostres alumnes s’han emportat el premi de finalistes del concurs “El gust per la lectura” d’aquest any. Un gran reconeixement per la feina feta per elles i, pel centre, en el marc del nostre pla d’acció de lectura.

El dijous passat vam assistir al lliurament de premis, que va tenir lloc al CaixaForum de Barcelona. Un acte que va comptar amb el Conseller d’Educació Josep GonzàlezCambray entregant els premis. I així hem rebut 200 euros per engrandir la biblioteca del centre i les alumnes, 100 euros per cadascuna per a la seva biblioteca personal.

Més llibres, més lliures.