Notre fantastique voyage à Nîmes

Els passats 19 i 20 de maig els alumnes de Francès, Llatí i Cultura Clàssica de la SINS vàrem visitar la ciutat francesa de Nîmes. Aquesta conserva els seus principals monuments de l’època romana: Le Temple de Diane, La Tour Magne, La Maison Carrée, Les Arènes (el coliseum més ben conservat del món), i d’altres monuments d’altres èpoques: Les Jardins de la Fontaine, el casc antic, etc. Els alumnes varen realitzar una gimcana, “La Nîmesada”, on varen realitzar un seguit d’activitats per treballar la llengua, la fotografia, la investigació i recerca, la història, entre altres. Un viatge breu però que no olvidarem mai! Us deixem un recull de les millors imatges.