Jornada de Portes obertes

El dissabte 2 de març hem celebrat la Jornada de Portes obertes d’enguany, on hem pogut gaudir de la SINS Band, que ens ha tocat, cantat i ballat diversos temes ben coneguts per tots i totes.  A continuació, i després d’haver fet un mos amb l’esmorzar preparat per l’AFA, l’equip de professorat, juntament amb la col·laboració d’alumnes i de l’AFA, ens han ofert una xerrada per explicar el projecte educatiu de centre i les singularitats a nivell pedagògic i de funcionament. Podeu consultar la presentació en aquest enllaç: PRESENTACIÓ PORTES OBERTES 2024.

En finalitzar, les famílies han pogut visitar les instal·lacions del centre, a través de visites guiades a càrrec d’alumnat i professorat del centre, o bé de forma lliure, fent les consultes i resolent els dubtes que anaven sorgint.

Moltes gràcies a tothom per l’assistència, la SINS feia goig!!

I recordeu que aquelles famílies que encara teniu dubtes o que no heu pogut assistir a la jornada de dissabte, al llarg de la propera setmana (del 4 al 8 de març) podeu venir a visitar el centre en funcionament, de 11.35 a 14.30h. Us hi esperem!

!