Hem fet Òpera!!

El vespre del divendres 15 d’abril de 2016 serà recordat pels alumnes de 1r d’ESO de la SINS Cardener com el dia en que van debutar en l’òpera! En concret al Kursaal de Manresa amb l’obra “L’orquestra dels animals”, del compositor italià Andrea Basevi, que ens va fer l’honor d’assistir a la funció! Aquest concert, que sap recollir un gran caliu familiar i filomusical, s’emmarca en el cicle Fem Òpera que impulsa el Liceu de Barcelona, i que aquí recull el testimoni des de fa 5 anys el Teatre Kursaal de Manresa. Els alumnes de 1r d’ESO, després d’un llarg treball de mesos dirigit per la professora de música, l’Ana Martínez, varen tenir el goig de cantar conjuntament amb els alumnes de l’Ave Maria de Manresa, la FEDAC de Manresa i l’INS Llobregat de Sallent, i ser acompanyats de l’Orquestra Camerata Bacasis, la direcció d’en Lluís Arguijo i la direcció escènica de l’Ada Andrés! Ara sí que podem dir ben alt: “Hem fet Òpera”!