Estada a Moers Erasmus+ PlaygroundEurope

Aquesta setmana 10 alumnes i 2 professores de la Sins Cardener han viatjat fins a la Herrmann-Runge-Schule de Moers (Alemanya). Els escolars, juntament amb d’altres alumnes provinents de 3 països estrangers ( Itàlia, Suècia i Catalunya ) participen en el programa Erasmus+ Playground Europe, l’objectiu del qual és crear jocs de taula tot integrant diferents Apps, dissenyades també per ells mateixos.

Una vegada a l’institut, els nostres alumnes treballen en grups internacionals. Allà, han d’intercanviar idees i coneixements al mateix temps que es comuniquen en anglès. Cal dir que, per a ells, aquesta és una gran oportunitat d’adonar-se com de gran i diversa és Europa. A més, compartint els mateixos objectius i inquietuds, el nostre alumnat entén que els objectius comuns no són tan difícils d’assolir com sembla.

Els nois i noies també  aprofiten per visitar alguns llocs d’interès com Colònia,  anar a la bolera, patinar sobre gel i gaudir d’un sopar de germanor organitzat per les famílies i  professors.

Els nostres nois i noies han pogut gaudir doncs, d’una excel.lent oportunitat per aprendre anglès i conèixer d’altres cultures.