Diada de Sant Jordi

Aquesta diada hem tornat a celebrar el Sant Jordi, amb diferents actes tant a nivell municipal com a nivell de centre exclusivament.

Aquest any per la celebració de Sant Jordi (a nivell de municipi) amb totes les escoles del poble s’han preparat unes píndoles que s’han anat penjant diàriament al perfil d’Instagram de l’Ajuntament.

A més a més, el  dilluns dia 22 a les 18.30 h. es va dur a terme l’acte presencial a la Biblioteca de Cal Gallifa. Hi van participar alguns dels nostres alumnes tocant i recitant!!  Us adjuntem el vídeo enregistrat dels nostres alumnes com a tastet.

A més, a nivell de centre també vam fer la nostra pròpia celebració de la diada, tot gaudint dels Jocs Florals, on es van repartir els premis. Com sabeu, aquest any hi havia dues categories diferents de participació i cinc reptes. Entre lliuraments de premis la SINS Band ens va fer gaudir amb unes peces musicals molt escaients.

A darrera hora es van realitzar Tallers variats tematitzats per acabar de tancar la jornada.

La cooperativa de 4t també va estar molt atrafegada venent roses, llibres i preparant l’esmorzar per alumnes i professors.

Una diada ben gaudida!