3r. ESO. Els booktràilers dels treballs de lectura

• Els alumnes de 3r. han realitzat booktràilers a partir de la lectura triada al primer trimestre. Aquesta activitat s’ha dut a terme des de “Lengua Castellana“. En aquesta notícia us adjuntem alguns dels booktràilers fets pels alumnes.

Mireu els vídeos! a veure quin us agrada més:

“Los juegos del Hambre” (Arnau)                                               “El Lazarillo de Tormes”

“La última canción”                                                                     “Marina”

“Quiero escribir una historia de amor”                                        “Las crónicas de Narnia”

“Los juegos del Hambre” (Jordi y Carla)                                   “Academia Medianoche”

“Rumbo Sur”                                                            “Los juegos del Hambre” (Marc Garbutt)

“Insurgente”                                                                             “El último verano de Miwok”