“L’experiència innovadora de l’Institut Cardener de Sant Joan causa expectació”

“L’experiència innovadora de l’Institut Cardener de Sant Joan causa expectació”. Així titulava la notícia el Regió7 el diumenge 22 de gener. La xerrada, amb el nom “Quatre anys d’itinerari personal”, va tenir lloc a la Sala Polivalent del Kursaal de Manresa el passat dissabte, 21 de gener, a càrrec dels professors del centre Marc Rodríguez, Toni Tubio i David Atzet, en el marc de la Jornada Repensem la Secundària ( http://www.repensemlasecundaria.cat/ ). Aquests professors varen explicar el funcionament i organització del centre: com l’alumne es situa en el centre de l’aprenentatge. Així, la personalització de l’aprenentatge i els plans de treball varen ser els focus de la xerrada, així com uns vídeos en què els propis alumnes explicaven la seva evolució amb aquests mètodes d’aprenentatge. Tot un privilegi haver pogut participar d’aquesta iniciativa. Felicitats a tots els que ho heu fet possible!

sins_cardener_regio7_170122_2