Iniciem el SINS Café!

Ja fa uns dies que l’equip de tutors i tutores i l’AMPA venim parlant d’accions per continuar amb l’acompanyament, més que no pas formació, que tots i totes necessitem per anar creixent dins de l’institut. Així, tant en la enquesta que us vam fer arribar a principi de curs com en les entrevistes de preavaluació i el lliurament de notes del 1r trimestre les diferents tutories van rebre propostes i suggerènciesSINS_cafe que hem intentat recollir.

Entre altres coses ens heu comentat que a vegades sembla que no ho atrapeu i d’altres sembla que no pugueu viure el que fan els vostres fills i filles: no sé que està treballant!, no m’explica les coses! no porta l’agenda i no sé si té deures! M’agradaria poder controlar més el que fa!… I segurament que a banda d’aquestes hi ha altres preguntes que ara no hem posat. A banda d’això altres temes que estan encallant-nos a tots: l’ús dels dispositius, els jocs on-line, qüestions de drogues i sexe…

Doncs per poder tenir un espai per compartir, parlar sobre aquests i altres temes des de l’AMPA i el el professorat hem cregut que seria interessant tenir un espai per a poder-ho fer. Així us proposem començar a fer-lo el proper 19 de febrer a les 17h. Els pares i mares que tingueu ganes i interès de ser-hi podeu venir i participar-hi. Podeu venir sense avisar però si ja ho teniu clar ens podeu fer un correu electrònic a l’adreça del centre (a8066322@xtec.cat) per poder preveure espais i altres elements.

Us hi esperem!

1 comentari

  1. Roser Sánchez

    Hola, sóc la mare de la Irene Montserrat. A mi em sap molt greu no poder venir, però és que és un dijous, i és lúnic dia de la setmana que m’és impossible. Sempre ho fareu els dijous? Espero que no!
    Cordialment,

    Roser

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>