Happenings i sortides Projecte 6: Fira d’enginy

L’alumnat de 1r a 3r ESO està realitzant el 6è projecte del curs, anomenat Fira d’enginy. El projecte proposa que cada grup faci 2 proves d’enginy que haurà de resoldre l’alumnat de 6è en un fira que se celebrarà el 5 de juny a Cal Gallifa.

Per agafar idees, l’alumnat ha participat en diverses activitats i sortides. A 1r ESO s’ha fet una gimcana i visita al Museu de les Matemàtiques (MMACA). A 2n ESO l’alumnat ha fet una sortida a The Rombo Code (Barcelona), que compta de diverses sales d’Escape Room. Finalment, els de 3r ESO també han pogut participar en un escape room que s’ha dut a terme al propi institut.

S’ho han passat d’allò més bé i, el més important, ara podran aplicar el que han treballat en el projecte!  Us deixem algunes fotos!

Fotos 1r ESO: Museu MMACA

Fotos 2n ESO: Escape Room a The Rombo Code