Eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per fer-vos saber que ahir, 7 de novembre, es van convocar Eleccions al Consell Escolar del centre. Hi ha 3 vacants a cobrir: una vacant de representant de professors, una vacant de representant dels alumnes, i una vacant de representant dels pares, mares i/o tutors legals.

CENS
Al suro del porxo de l’entrada del centre ja es poden trobar els censos d’alumnat, professorat, personal d’administració, i el de pares, mares i tutors legals. Si teniu alguna reclamació a fer sobre aquest cens podeu fer-la des d’avui 8 de novembre fins el proper dilluns 14 de novembre.

MESES
El proper dijous 10 de novembre es procedirà al sorteig de les meses electorals. Qualsevol pare, mare i/o tutor legal pot sortir elegit a les meses. Si per participar en aquestes eleccions haguéssiu de faltar a la feina us faríem el corresponent justificant. Les meses es constituiran el dimarts 15 de novembre.

SUPERVISORS
Si voleu ser supervisor de tot aquest procés podeu presentar la vostra sol·licitud a la Secretaria del centre fins el dilluns 14 de novembre.

CANDIDATURES
Si voleu ser candidat/a a ser representant del sector de pares/mares/tutors legals al Consell Escolar podeu presentar la vostra candidatura a la Secretaria del centre fins el dijous 24 de novembre.

VOTACIONS
Les votacions seran el dilluns 28 de novembre seguint l’horari que es detalla en el Calendari que us adjuntem a sota. Els pares/mares/tutors votareu de 12 a 18h.

Us animem a que participeu ja sigui com a supervisor, candidat o ajudant voluntari de tot el procés electoral, i que us animeu a venir a votar el dilluns 28 de novembre de 12 a 18h.

Moltes gràcies a tots,
Us hi esperem!