Des del cor de 1r d’ESO

L’alumnat de l’Institut Turó d’en Baldiri ha creat l’audiovisual El Nadal amb la Gent Gran de Teià per fer passar un Nadal més entranyable als avis i les àvies del poble.
L’alumnat de 1r A de l’ESO ha trobat una manera ingeniosa d’oferir aquests cinc regals audiovisuals plens d’entusiasme i amor. Ho han fet de cor i s’hi han implicat de valent!
Vegeu el vídeo clicant aquí.

Jornada d’activitats diverses

Avui ha estat un matí molt especial i l’alumnat ha pogut gaudir de tota una sèrie de tallers engrescadors, monitoritzats i organitzats a l’interior i al pati de l’institut.

SALUT i BONES FESTES a tothom!

La Marató 2020 a les aules

Com cada curs, la campanya sobre la Covid-19 de la Marató 2020 ha difós també al nostre institut. Les videoconferències de les sessions divulgatives s’han realitzat aquesta setmana amb tots els grups d’alumnat del centre. Professionals de la salut han presentat aquestes xerrades per donar a conèixer a l’alumnat la realitat mèdica i humana de la Covid-19, donar resposta a les seves inquietuds al respecte i avivar l’esperit solidari envers totes les persones i famílies afectades.

Dia Internacional per a l’Eliminació de la violència envers les dones

En motiu de la celebració del Dia Internacional per a l’Eliminació de la violència contra les dones l’alumnat del centre ha col.laborat en la creació d’un mural que il.lustra  les reflexions i els debats realitzats aquests dies a classe.

El dia 25 de novembre també van escoltar des de les aules la lectura itinerant del manifest de Dones 21 de Teià:

” La violència masclista no és un problema “de” les dones. Les agressions masclistes no són casos aïllats ni inevitables sinó que són fruit d’una societat masclista i amb desigualtats per raó de gènere que cal transformar. […] Cridem avui i ho seguirem cridant tots els dies de l’any: Si en toquen a una, ens toquen a totes!”.

Cliqueu aquí per llegir el text íntegre.

Micro TeDebat: Perfil d’èxit

Avui l’alumnat de 1r d’ESO ha estat l’audiència activa del teatre debat, aquest cop amb l’obra Perfil d’Èxit, que planteja qüestions al voltant de l’èxit, el reconeixement i la felicitat.

La temàtica gira entorn de l’ús de les xarxes socials i els efectes de la identitat que hi construïm, el concepte de la imatge i la llibertat (o presó) dels perfils a les xarxes socials, guanys i renúncies.